I need a hero.

Godkväll!
Nu har jag äntligen landat här hemma efter en dag som var full med saker.
Jag fick rusa till bussen då jag hade blivit lite försenad. Jag hade sedan min
sånglektion och när den var slut så hämtade mamma mig, jag hade utvecklings-
samtal och den gick precis som vanligt. Väldigt duktig sköter allt blablablabla
Hade även som vanligt svårt att komma på något mål. hehe
Nu ska jag plugga lite no eller matte ska försöka komma ikapp lite.
Ligger efter lite i matte och sedan har vi NO prov på tisdag så jag tänkte plugga
lite på det. Ikväll är det även Desperate Housewives och Couger Town så det
blir 1,5 timma framför tv:n ikväll! :D

Nu ska jag göra iordning en stor kopp thé och doppa Geisha i den :D Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0