Pizzabakning med Astrade!

Hej!
idag har jag varit så trött. Jag tror jag gäspade 15-20 gånger på bussen
upp till stan i morrse. Har klarat skolan idag iallafall förutom att vi tittade
på världens tråkigaste film i 45 min. Den handlade om runstenar så jag tror
ni fattar att det var himla jobbigt att titta på det i 45 min.
På hemkunskapen så gjorde vi pizza. Jag och Astrid gjorde tillsammans och
dom blev väldigt väldigt goda. Jag har nog inte ätit en sådan god pizza som
min. t.om Evelin tyckte det var den godaste pizzan hon ätit! :D
Ikväll är det Grey's anatomy ska ha försökt plugga en del innan det.
Ska faktiskt sätta igång med det nu.
Ha en skön onsdag kväll!

Min och Astrids pizza - så söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0