Program på datorn vill inte funka för mig.

Har hållt på nu i säkert en timma för att försöka installera ett program
på datorn så jag ska kunna föra över bilder från min mobil till datorn.
Var lite bilder jag tänkte använda i bloggen.
När jag väl hade klarat att installerat det så vägrade programmet att
fungera. Jag blir riktigt arg och vet inte vad jag ska göra. Får försöka
lite senare eller så får jag helt enkelt avinstallera och pröva att installera
igen. Det negativa är att det tog ett tag att installera. Min dator är praktiskt
taget full med massor av saker. haha

Jag är så glad nu förtiden för nu har verkligen tecknen att våren kommer
kommit så jag är jätte glad, snön smälter lite hela tiden och det är jätte
positivt. Mitt projekt har jag nu äntligen kommit igång med och jag det kommer
nog vara det roligtaste jag gjort hittils. Jag berättar mer så fort jag kan.
Just nu tänker jag hålla det lite hemligt.

Efter skolan idag så hämta pappa mig för vi skulle åka upp till polisen för
att skaffa Id-kort. jag säger bara bättre sent än aldrig.
Jag fick iväg för att mäta mig och blev överlycklig då jag såg att jag var 1,72 cm!
Mitt leende ramlade av igen då jag insåg att jag hade en 2 cm hög sula på skorna.
Jag är alltså fortfarande 1,70 cm. :(

Nu ska jag försöka fixa grejena på datorn så uppdaterar jag så fort det funkar igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0