Believe in this heartbeat

Hej!
vilken dag.
skolan idag var okej, victor var annorlunda än vanligt på idrotten. Men man
fick sig ett gott skratt så det var bara positivt.
efter skolan skjutsade jag hem Evelin, drog sedan hem och packade mina
saker från pappa till mamma.
Efter en timma mötte jag upp Vicco, Astrid, Olof och Henke på stan.
Drack milkshake i solen!! (Y) tummen upp för det :)
Efter ett tag anlände Petter och även Robin.

Har tittat på andra delen av kvalet till ESC - Tyvärr så gick inte Sverige vidare
men det var exakt det jag hade sagt från början.
Att jag skulle bli väldigt chockad om Sverige ens gick vidare.
Det är första gången på 50 år som vi inte gick vidare.

Det finns bara några få saker att fixa till:
- ut med christer björkman
- ut med svenska folket och in med jurygrupper
- ut med deltävlingar och in med 1 ända final.

Detta hade vi förrut och det är det som har fungerat!

Aja orkar inte argumentera detta för då skulle jag kunne hålla på i evigheter
nu ska ja gå och lägga mig och försöka läsa lite i "nässlorna blomma" som vi
har i läxa på svenskan. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0