when this morning don't exist.

God morgon!
Jag hade verkligen hoppats på att vädret skulle vara lika
underbart idag som det var idag. Vädret ville så klart inte
ge mig den lyckan.. Hade verkligen tänkt sätta mig i solen
i bikini och leka stekarn' idag med världens bästa bok.
Nu får man hitta på något annat och det kan faktiskt vara
svårt! haha

Vaknade här ute i dylta och det kan ju inte vara bättre.
Tyvärr så måste jag åka hem idag för att det är ju skola imorgon
men jag är faktiskt inte så deppig som jag brukar vara så här
en söndag. Jag gillar faktiskt att gå till skolan numera, just dom
hära sista veckorna.

Nu ska jag ta mitt kaffe och gå och läsa min bok.
Jag håller på att läsa om twilight böckerna, fast på engelska! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0