when all you want is friends

Hej!
vilken dag! jag är på toppen humör och det kan bara inte bli bättre.
vädret har gjort att skolan inte kännts jobbig överhuvudtaget , eller jo
fast skoltrött är man ju alltid!
Känns toppen att man kan säga att man är ledig imorgon,
fast har inte tänkt lata mig direkt, har redan planerat min dag imorgon!
så här:

1. gå upp klockan 9 , om det är fint väder så ska jag ta en timmas promenad!
2. käka frukost och handla.
3. Baka bullar!
4. Göra ärenden hos mamma
5. Plugga
6. jobba på mitt projekt.

Såklart så kommer jag hinna med bloggandet också.
Snart ska jag på kör och jag är väldigt stressad för jag kan fortfarande
inte låtarna utantill, får bli till att plugga på det nu!
Så får er som är intresserade så har jag och min kör Cantemus
konsert den 20 Maj i Konserthuset -

återkommer med tider och priser!



Har lovat att slänga in ett hatt-inlägg då många frågat efter det ;)


hittade den här bilden på mig när jag var i grekland för 2 år sedan.
Nu längtar jag ännu mer till den 12 juni då jag och Evelin åker till spanien! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0