SVAR PÅ FRÅGA

hej jag läste någonstans att du har cirka 600 läsare om dan, eller nått sånt..
och om de är sant, borde du inte få mer kommentarer då? asså din blogg är jättebra och så,
men du får ju inte sådär jättemycket kommentarer, vilket är rätt konstigt om
man har 600-700 läsare per dag .. ?


SVAR:  Jo, jag vet om detta och jag har fått denna fråga tidigare och besvarat den i
bloggen. Men det är så här att mitt kommentarsfält strular. Vilket menas med att alla
som jag accepterar syns inte i bloggen utan en del av dom gör det. Har ingen anning
om hur detta har hänt eller hur jag fixar det, funderar på att kontakta blogg.se
Men jag ser alla era kommentarer men alla syns inte i bloggen! Hoppas du har fått
svar på din fråga och att jag inte behöver upprepa detta något mer.

Konstigt nog får jag även en del frågor och sånt via mejl så en del av min tid går åt
att svara på dom. Brukar hänvisa acne-frågor till mejlen!


P.S VILL INTE ATT NI ÄR ANONYMA NÄR NI KOMMENTERAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0