Allt från Dansband till bambi på hal is!

Idag tillbringades dagen på IKEA! hahaha det var roligt , köpte lite
olika saker till mitt rum! har bestämt mig att jag ska ändra på mitt
rum. Jag är så trött på alla saker jag har. Jag ska börja med
att slänga ut mitt jävla fula skrivbord!!!! får hets på det, (;
Sen ska man väl köpa massa olika textil grejor och annat snyggt
till rummet  :D <3 .  Idag är det Lördag och imorgon ärree Söndag,
Sen börjar skolan igen!!!!!! NEJ, jag vill inte , det vill ni väl heller inte.
aja , men vad ska man göra.  För er som kollar på Dansbandskampen
så kan jag meddela att Scotts och Larz Kristerz  gick vidare!
För er som kollar på Stjärnor på is så kan jag meddela att
Malin och Filip fick lämna stjärnor på is.
hade inget att skriva om så jag skrev detta!
Ha det kul ni som är på Kulturhuset och dansar. :) hahhaha

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0