Twilight <3

Hello! :)

Igår va man på bio med tjejerna! :)
det var jag, evelin, vicco , sofie , astrid , frida, elin , moa, nicco och lovisa! <3
Vi va på twilight , ägggggggggggggggggggaaaannnnddddeeee bääst var den!
Egentligen var den från 15 år så jag var lite skeptisk när vi skulle gå in men det
gick bra i alla fall! :D Filmen varde i 2 timmar men det vart inte lång tråkigt!
Asså det var en av dom bästa filmerna jag sett på länge!
Fyfan , asså det spelar ingen roll va det är för slags filmer, jag bölar i alla fall! :S
asså jag är sårbar när det gäller kärlek! Skulle vilja förklara filmen men jag orkar ej.
film va slut vid typ halv 9 då gick man hem till Evelin , kollade lite på tv och sånt.
Sen sov man! :D vaknade igen kl 9 gick upp och åt lite frulle, sen skulle hon iväg!
Nu har är jag precis klar med hårfärgningen!  gud vad sköönt! Det är så otroligt
tråkigt och tar en massa onödig tid , men måste man så måste man !
Snart ska jag städa , brodera lite och försöka läsa lite på min deckare.
ikväll är det sista programet på ensam mamma söker!  <3





Kommentarer
Postat av: astrid

haha gråtar'n äru ;D

twilight ÄGDE sjukt hårt, ska läsa böckerna :D:D

2008-12-30 @ 10:43:08
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0