Jag går snart in i väggen.

Gaaahhhhh! jag gör verkligen inget annat än att plugga, har inte haft en
ända sekund övers till att blogga. Slet mig nu för att kunna skriva ett kort
inlägg. Har äntligen gjort klart min idrottsuppgift och jag är så glad och
så lättad över att skiten äntligen är över. Jag är faktiskt riktigt nöjd.

Det är december nu och det är exakt 3 veckor kvar till julafton jag börjar
känna en del stress inför julen och även avslutningen då betygen ska sättas
eftersom det är dom går efter nu när vi väljer gymnasium.

Imorgon har jag prov på första världskriget och för första gången är jag inte
nervös inför so prov. Jag känner att jag kan det så jag har ett bra lugn.

Nu ska jag sova för att kunna orka upp imorgon. Vi har ingen slöjd imorgon
så slutar 12.30 vilket är super skönt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0