mitt livs värsta dag.

Heeeejj!
 
idag är det ingen vanlig dag, det är fettisdagen! :) Tyvärr fick vi varken någon semla
i skolan och inte heller köpte jag mig någon! lite synd tycker jag . :(
iallafall. Denna dagen har varit sääääämst! Vaknade på fel sida och det gjorde mig
irriterande. Sen gick bilden SKIT! jag har haft ont i magen hela dagen och jaaa allting
va nästan piss idag. absolut ingen rolig dag. :S  Jag hinner inte skriva så mkt för
jag ska strax kolla på tv det är som vanligt nu kl 22.10 - A shot at love with Tila Tequila.
Det är såå himla bra! Det handlar om en tjej som heter Tila (tydligen en porrstjärna) skit
snygg iallafall, Hon är Bisexuell och ska nu välja om hon vill ha killar eller tjejer.
Så hon dejtar 16 tjejer och 16 killar och så väljer hon bort folk och blablabla
ja ni fattar poängen, väldigt bra ! jag gillar ju sådana dokusåper. :D
Nej nu ska jag kasta mig i sängen och kolla på det och imorgon blir det en skön dag
för man har typ bara en lektion i morgon. Först har jag matråd och sedan a-pass
efter det blir det studiebesök på NA och sen slutar man , fett skön dag !
puss på er ♥  / Amanda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0