En glad nyhet.

Hejsan.

Idag var det den sista dagen som det var vanliga lektioner i skolan.
Kändes lite konstigt och speciellt på musikprofilen så kändes det
konstigt för att det var den sista profilen i åttan.
Det roliga var också att Lisa frågade mig om jag ville spela gitarr tsm
med fiolspelarna när vi ska marchera i tåget till parken på skolavslutningen.
Det ska bli jätte kul!!! :D
Efter skolan hämtade mamma och maggan mig för vi skulle ut till
m-berg. Skulle leta efter ett par skor men dom som jag skulle köpa
fanns inte kvar! :( Jag blev rätt ledsen och tjurig vilket gjorde att det
blev lite bråk med det slutade med att jag hittade ett par snygga skor
på skopunkten. Hoppas bara att jag kan koncentrera mig på att gå och
spela samtidigt. haha
Nu ska jag snart sätta på mig myskläder och läsa min bok tsm med en
kopp varm thé. yuammii! :D

bild på skorna kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0