I get on my knees.

Gud vilken dag! Det har verkligen hänt saker hela tiden.
Det började redan imorse att jag försov mig lite så jag fick stressa
i mig frukosten och göra så att jag såg någorlunda okej ut.
Skolan var riktigt rolig idag + att idrotten var det roligaste på länge
vilket ni som känner mig inte jag brukar ha. Jag verkligen HATAR
idrotten i skolan men idag så övade vi lite på Vollyboll som vi ska
köra på fjäskdagen den 17 december.
Jag var riktigt taggad och jag missade bara 1 boll och gjorde suveräna
survar! Jag var riktigt glad, t.o.m Kalle och Gustav som typ är dom
bästa sa att jag var riktigt duktig idag vilket gjorde mig extra glad.

Evelin och jag har idag varit på Risbergska skolans öppet hus!
Kul var det att få se lite på dom olika profilerna och sedan på
svar på frågor som man hade.
Kom på att vi imorgon har Adventsfirande i Mellringekyrkan på morgonen
och jag är konfrensé och jag lovade att jag skulle skriva ner allt på
sådanna där färgglada små kort. Jag hade glömt det totalt så det fick
bli lite slarvigt på ett vitt papper. Hoppas det inte gör något Sofie? :D

Nu märker jag att jag skrivit väldigt mycket vilket bara är bra för jag
har ju en del att ta igen, men nu ska jag gå och lägga mig men innan
jag gör det glömde jag att säga att min dator är ÄNTLIGEN tillbaka!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0