Lagerhaus.

God morgon!
Sitter här och äter frukost. Är så skönt att gå upp klockan halv 8
och inte klockan 6. praoar ju på Lagerhaus i marieberg i 2 veckor
framöver. Min första dag var igår och det var kul men jobbigt.
Jag var riktigt trött när jag kom hem igår. Det jobbiga är att jag
slutar klockan 6 och jag är då hemma runt kvart i 7.
Då har nästan hela kvällen gått och jag ska bara käka , duscha och
sova. Mitt budskap var att jag skulle berätta att jag inte kommer att
uppdatera i veckan för att jag kommer att vara så trött och sedan så
ska pappa lämna in min dator så jag kommer bara ha tillgång till Emils
dator som det snart inte finns en ända knapp kvar. Det är väldigt jobbigt
att skriva med den datorn.
Nu ska jag göra mig klar och sedan ska jag åka iväg till mitt arbete.
Ha en bra dag alla ni som går i skolan, själv slipper jag! ;)


Kommentarer
Postat av: UNZIP.SE

GALNA PRISER PÅ MÄRKESUNDERKLÄDER



UNZIP.SE

UNZIP.SE

UNZIP.SE

2009-11-03 @ 16:27:43
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0