Tillbaka - hoppas jag.

Hallå.
Hoppas att ni finns kvar för att jag upptäckte att jag inte bloggat
på 3 veckor. Är väldigt ledsen för det men ska försöka uppdatera
så gott som det går.
Har väl inte hänt något speciellt förutom att jag har börjat skolan igen
och att jag idag har vaccinerat mig mot svininfluensan.
Stod i kö från 13.25 till 15.45 då var det klart!
Just nu har jag ont i armen och är väldigt öm.
Nu ska jag titta på Biggiest Loser och sedan ta en lång skön
dusch innan Desperate Housewives börjar.
Ska testa mitt nya shampoo idag. Har köpt TREsemmé som
ni säkert sätt reklam om på tv:n.


Kommentarer
Postat av: astrid

hur mår du nu? hoppas du frisknar till snabbt! :)

2009-11-18 @ 16:04:18
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0