Exuviance Balance Toner

Gud vad tiden gick fort idag! Jag och evelin gick upp på stan
en stund , hon skulle kolla på några saker. Sedan kom vi
på att vi var tvunga att käka något så vi gick till Ica ,handlade
pytt i panna, gick hem, lagade mat, käkade och sedan var
jag tvungen att åka på en gång. Jag stressade verkligen i mig
maten för jag ville inte komma försent till behandlingen.
Kom hem från spahuset halv 5 och då packade jag bara upp
mina saker och sedan kom jag på att jag hade kör så jag åkte
på den. När kören var slut drog jag hem till mamma för att packa
lite små saker jag skulle ha med mig till pappa, orkade inte packa
allt idag. Det får bli imorgon eller på onsdag förmiddag.
Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig och fortsätta läsa på
"En Shopaholics bekännelser". Min kamera sladd glömde jag hos
mamma så bilderna från skumpartyt kommer upp imorgon.


Detta var föresten en Toner jag köpte på Spahuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0