Rekomenderande Bloggar!

Hade tänkt att lägga ut ett inlägg där jag rekomenderar bra
bloggar som jag är aktiva på varje dag.
Dom kommer ej i rangordning.



    Astrid Paulsson - Detta är en blogg som jag tycker väldigt mkt om.
                       Man får läsa olika värmande texter och en skön egen skriven stil
                       av självaste Astrid!


   Clara Lindh - Dena blogg drivs av Clara och är väldigt speciell eftersom 
                      Clara tycker väldigt mkt om att fota så därför kan man se konstiga men 
                      väldigt snygga bilder! 

 
  Elin Eriksson - Elin är det som driver denna blogg. Är rätt så rolig att läsa,
                     tycker om att läsa om hennes liv tsm med Johan. En bra blogg!




  Blondinbella - Bloggen drivs av Isabella och bloggen betyder väldigt
                             mycket för mig. Jag vet att alla säger hur falsk hon är och andra saker
                             jag inte vill nämna. Men jag vill säga att hon aldrig nämner saker som
                             t.ex visar att hon har mkt pengar, kan göra vad hon vill o.s.v
                             Hon tar bra hand om sina läsare och är en väldigt stor förebild för mig.
                             Hon har precis som jag ett stort Acne problem och med hjälp av henne
                             har min självkänsla blivit bättre på grund av allt positivt hon skriver.
                             Ibland gör verkligen Isabella Löwengrip min dag!
                             Ni får säga vad ni tycker men jag kommer verkligen inte ändra mig.


   Elin Zollfrank - Bloggen drivs av 16 åriga Elin som blev gravid med sin
                      pojkvän niklas. Dom valde att behålla barnet och fick nyss sitt efterlängtade
                      barn som blev en liten flicka som fick namnet Hanna. Nu får man följa Hanna
                      i hennes växande och allt som händer dom under dagarna!


  Emma Björndahl - bloggen drivs av Emma och den är väldigt rolig att läsa för
                     hon gör eller skriver alltid om något kul som gör att man vill fortsätta följa henne.



  Therese Strömberg - bloggen drivs av dansintreserad Therese. Älskar allt med henne. 
                     Hon var min bästa kompis för ett tag sedan men har tappat lite av kontakten vilket gör
                     att jag tycker bloggen är väldigt intresant att veta vad hon har för sig. Samma sak som
                     med Emma är att Therese också alltid skriver/gör något roligt!



   Molly Sandén - Nu kanske ni skrattar men jag tycker Mollys blogg är intressant för att
                     man får veta hur en nästan lika gammal tjej som har samma intresse som jag lever som
                     ung artist. Egentligen borde jag inte läsa den för jag blir ändå avundsjuk!



   Ella-Marie - En 15 årig tjej som är anonym men kallar säg för EM som menas Ella-Marie.
                     Hon har för ca 2 månader sedan fått sitt tvilling par som hon fick tsm med sin pojkvän.
                     Det blev en flicka och en pojke - Adele och Joel. Hon uppdaterar inte så mkt längre men 
                     den är fortfarande intressant att läsa.

 



Kommentarer
Postat av: astrid

oj, det var väldigt länge sen jag läste här! tack för reklamationen eller vad man säger, faktist kul att höra :)

2009-09-26 @ 11:21:27
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0