THIS IS IT!

Jag är så upphetsad så jag tror jag dör!
Jag har ny sett att dom nu ska komma ut en film
som en hyllning till Michael Jackson, Filmen kommer
heta THIS IS IT och det var även namnet på hans konserter
som han skulle göra under sommaren, alltså dom 50 sista
konserterna någonsin som han skulle göra.
Han döpte det till THIS IS IT p.g.a att det verkligen betydde
någonting, han menade att det är nu det gäller - This is it!
Filmen handlar om hans sista tid i livet, om THIS IS IT,
en sida från michael jackson som du aldrig sett honom och
intervjuver från olika personer som kände/jobbade tsm med Michael.
Jag bara måste se den!!!!!! :D
VIKTORIA OLSSON - DU & JAG - DET ÄR NU DET GÄLLER! MOT BIOSALONGEN!



Kommentarer
Postat av: evelin

JAG VILL OCKSÅ SE DEN!!!!!!!!!! :s

2009-09-15 @ 22:19:40
Postat av: Amanda

DÅ FÅR DU OCKSÅ HÄNGA MED! :D <3

2009-09-15 @ 22:22:32
URL: http://wwwamandaohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0