Tokyo Jane.

Tisdag idag och ja, jag tycker det känns precis som en helt
vanlig Tisdag. Skolan var som vanligt, lika tråkig med långa
lektioner. Håller på att försöker få till Blame it on the Boggie
på musiken och jag får väl säga att jag tycker det går framåt
i alla fall. Efter skolan hängde jag med Evelin en stund, tog en
kopp kaffe och pratade om saker och ting. Åkte hem i rättan tid
så jag han lagom att hämta min sångmapp och åka till Kulturskolan
för en solosång lektion.
När jag kom hem upptäckte jag att min efterlängtade armband
hade kommit! Dom är så grymt snygg men har alltid varit för
dyra för att köpa. Nu hade Bellme extra pris på dom så jag fick
2 st för 199:- Jag köpte då två stycken.
Nej nu ska jag spela The sims 3 en stund och sedan sova!
GOD NATT :D

Jag köpte den vita och den cremefärgade armbanden! :D


Kommentarer
Postat av: victor krusell

snygga

2009-09-08 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0