Lördag, Lördag!

God Eftermiddag!
Sitter framför datorn i pyjamas och klockan är 14:21.
Tänkte nu att jag borde klä på mig, fast jag bestämde
mig för att det blir en skön dusch i stället! klockan 5
ska jag iväg till Evelin, ska ha filmkväll med några tjejer
och snarkar även hos henne.
Funderar också på vad jag ska ha på mig, måste titta i
garderoben men jag vet att det ändå inte finns något. :(
Men får försöka komprimissa ihop något.
Kameran hänger med så bilder blir det. Tror inte det
blir någe mer inlägg försen imorgon.
God kväll! <3


Kommentarer
Postat av: astrid

sv: jag har ingen aning, men det här suger!

2009-09-06 @ 12:18:41
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0