I know you are there when I find you.

Hej!
Hoppas ni haft en bra dag. Min dag har varit hel bra! Skön dag
med okej väder och så har jag varit på bra humör vilket känns skönt!
Jag tycker inte om när man försover sig/vaknar på fel sida för då
är hela min dag förstörd. Finns nog ingenting (förutom musik såklart) som
kan få mig på bra humör igen!

Jag och Evelin kände oss duktiga imorrse när vi bestämde oss för att
cykla till skolan! riktigt skönt var det och perfekt väder dessutom.
Första lektionen var musikprofil och då var det första träffen för små stjärnorna
just idag. Detta år är det så sjukt mycket barn som ska va med.
Det kommer bli ett hårt och stressigt jobb för att få ihop alla dom nummren
men det ska nog funka.

Efter skolan följde jag med Evelin hem. Vi cyklade förbi farmors konditori och
köpte med oss något gott till kaffet! :D

Nu är det Anna Anka söker assistent. Hatar henne men tittar på det för att
hon är så sjukt dum i huvet!
Senare blir det Grey's Anatomy!

Vilka program fölljer ni i veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0