Im coming now im coming to reward them.

Hej!
Jag har hållt på att pluggat konstant hela tiden sedan jag kom
hem från Ica Maxi. Jag har struntat i allt nu och ska bara köra
på så det ryker imorgon på matte nationella.
Jag hoppas jag kan stänga av och bara göra det men innerst
inne så skriker och gråter jag av ilska samtidigt som jag skriker
JAG VILL INTE!! :(

Nu tittar jag på Bella & Tyra show, lika bra som alltid och Alex Schulman
är gäst. Efter det ska jag göra mig klar och gå och lägga mig tidigare
än andra kväller.

Imorgon är det fredag och hoppas helgen blir bra även fast jag hört
att det inte ska bli så bra väder.



Klänning indiska, strumbyxor lindex, sjal gammal och klocka UP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0