springing honey to the beens.

Hej!
Började dagen med sovmorgon vilket kändes skönt.
Började inte försen halv 10. Vi hade ingen musik på morgonen för att
vi hade konsert i går kväll.
Efter skolan idag så skulle jag, evelin och astrid gå en sväng på stan.
Evelin och jag fick skjuts till skolan imorrse så vi bestämde oss att vi
skulle gå upp på stan från mellringe, (ca 5 km)
Vi kändes och riktigt hurtiga men fyfan vad ont i låren jag har nu.
Jag hade ont i dom innan men nu har jag ännu ondare.

Nu ska jag försöka plugga lite. Jag har arbete att vänta plus mitt
projekt som har legat nu i flera månader och samlat damm.
Blir nog ett uppehåll under sommaren så sätter jag igång i höst igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0