I'll show you mine if you show me yours first

Hej!
Hoppas ni haft en skön söndag?
jag har iallafall hållt på att packat och städat idag. Det låter nästan
som om jag ska åka bort någonstans men tyvärr så ska jag bara
genom parken och hem till mamma för att vara här i 2 veckor.
Ikväll blir det en skön hemma kväll. Börjar bli sjuk så jag ska nog
ta och lägga mig i ett bad och sedan titta på en film med en kopp thé!

Frågestunden avslutas ikväll så passa på att fortsätt ställ frågor så
ska jag besvara det imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Är du oskuld

2 har du pojkvän? Visa bild isånna fall :D

3. Om du har pojkvän hur länge har ni varit tsm och vad heter han?

4. Hur mkt väger du ?

5. Vad vill du bli när du blir stor? Eller äldre

2010-08-09 @ 01:20:58
Postat av: Erica

allt bra med dig?:)

kram

2010-08-09 @ 01:55:25
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0