Nivea clear-up stripes

För inte så länge sedan så var jag runt på kicks, åhlens och sånna
kedjor för att hitta något nytt medel mot acne.
Men då hittade jag Nivea clear-up stripes. Dom kostar strax under hundringen
och är faktiskt riktigt bra. Det är , ska man kalla det som klistermärken
av någeslag. Det är iallafall citronsyra på dom som gör att det suger upp
alla pormaskar. Du får med 6 st till haka och panna (mellan ögonbrynen)
och 3 st för näsan.
Du tar ett märke och sätter det på det ställe som du ska ha det på, alltså
pannan, hakan eller näsan. Sedan blöter du det lite granna med vatten
så att det fastnar. Det ska sitta där tills det har stelnat - ca 10-15 min
sedan ska du dra sakta av det så att alla porer hänger med, och jag kan
lova dig att det funkar bra och din näsa, panna eller haka blir riktigt lent.

så jag rekomenderar verkligen Nivea clear-up stripes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0