THE LOVE THAT USED TO HOLD OUR HEART

Hej!
Gud jag skäms verkligen, Det har varit SÅ dålig bloggning på sista
tiden så jag vet inte riktigt vad som händer. Jobbet har tagit det mesta
av tiden men nu är äntligen klar med det och det känns helt underbart!

Igår var jag på Strömpis för att titta på Maggans sista show med Fashion
Pack, dom har hållt på hela sommaren och nu var det sista showen.
Riktigt bra var det och jag var glad att jag följde med. Det är ju inte varje
dag man är bland vuxen på Villa Strömpis när man bara är 16 år gammal.
hahha.
Nu ska jag gå och duscha och sedan ska jag gå och lägga mig och titta
på filmerna som jag hyrt, blir en riktig tjejkväll med mig själv.

Imorgon kommer kungafamiljen till Örebro och då ska man stå på stan och
sjunga med kören..
VÄLKOMMNA! Det kommer bli värsta ståhejjet hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0