the way you making me feel.

Hej!
Kvällen igår blev okej. Jag anlände till Evelin och då hade hon
precis kommit hem från träningen så hon fräschade till sig lite.
gick senare en promenad, hamnade på ica och handlade lite godis
och även naturgodis.
när vi kom hem tände vi lite ljus, hällde upp godiset i skålar och
satte oss och pratade. Spelade även lite kort.
Klockan 11 kom danny men jag åkte hem vid 12 för jag var så himla
trött. Ville inte riskera att somna i fotöljen igen som jag gjorde för
en vecka sedan. haha
Nu ska jag börja plocka lite här, sedan ska jag göra mig själv iordning
, plocka ihop alla saker och sedan ska jag hem till pappa och börja
laga mat. Klockan 18.00 kommer mina tjejer och då ska jag bjuda på
middag och sedan blir det en riktig tjejkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0