you where always there, no matter how sick i was...

God morgon!
Vaknade med solen i ögonen och jag känner att detta kommer
bli en solig och varm dag. När jag tittar ut nu så undrar jag vart
solen tagit vägen..
Om inte solen kommer fram igen så får jag ta av mig shortsen och
sätta på mig byxor och det vill jag ju inte.. :(
Ska snart åka ut en sväng till dylta, ska även spendera natten där tror jag.

Jag var och hyrde film igår och då hyrde jag filmen Allt för min syster.
Jag säger bara vilken gråt film. Den är så gripande så det är inte sant.
Jag grät ungefär hela filmen ut. Den var så fin samtidigt som den var så hemsk...

En film som man måste se om man gillar sånna filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0