Körning på högnivå.

Hej på er!
Ja det va ju egentligen meningen att massa bilder skulle komma
upp här idag men så hade jag tydligen glömt sladen till kameran
hemma hos mamma så jag kunde inte föra över några bilder till
datorn. Men jag lovar att dom kommer ut snart så snabbt som möjligt.

Denna dag har i alla fall spenderats ute i dylta. pappa skulle fixa med
några plattor och så hemma hos farmor&farfar så jag hängde med
ut dit. Vi fikade hos fredrik&nina sedan blev det käk hemma hos
farmor&farfar. hahha jag vet att man inte ska fika innan maten
men det va fredrik och ninas fel ;) hihihi.
Provkörde även A-Bs EU-moppe idag och jääääävlar vad kul det
är att bara sitta och köra runt. Har ju åkte på emils cross ett antal
ggr innan, det kändes ju likadant förutom att moppen då va lite
tyngre. Det gick ju som en dans! :D

imorgon ska jag nog umgås med Evelin, ska njuta av den sista lediga
dagen nu innan helvetet börjar igen.


Kommentarer
Postat av: nicolina

ja precis, tvåan heter ju new moon:) och visst är dom bra!! vänta tills du kommer till fyran, så himla bra:)

2009-04-13 @ 15:01:28
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0