Ljudet av ditt hjärta.

Hej på er!
Söndag igen, usch jag hatar söndagar! får alltid
sådan ångest för att det blir en ny vecka och en hel
fullproppad skolvecka med prov, inlämningsuppgifter m.m
Jag bara känner att NEEEEJ JAG VILL INTE!
men vad ska man göra? man får bita ihop och vara glad!

Idag har iallafall jag och min familj varit och bowla.
Jag kom faktiskt inte sist denna gången, haha nej
jag kom näst sist!!! hahah :D
Har varit och handlat och sådana saker bara, läst
i Ljudet av ditt hjärta eftersom att jag inte kan slita
mig ifrån den. Appropå det så ska jag lägga mig
och läsa den nu! måste bli tidig säng för mig ikväll. ♥


Kommentarer
Postat av: ivar

haha NU såg jag knäckebröds bilden på din header, hahaha! :D

2009-04-22 @ 21:01:23
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0