omgjord blogg.

Hej allihopa!

Nu är klockan strax tolv. haha jag som sa att jag skulle gå
och lägga mig tidigt idag. det sket sig ju totalt. men det va så
att jag fastnade med att göra om bloggen och här och resultatet.
okej, inte riktigt färdig men nästan! ;)

kort sammanfattning av dagen:

Har typ städat och grejat hela dagen. va på promenad
med mamma och mattis. Detta va min tråkiga men
sköna dag! :D

Nej nu måste jag sova, är döds trött.


Måste bara tacka nicolina för tipset om Picasa. Thank's babe! <3

Kommentarer
Postat av: nicolina

svar: Du går in på din stilmall och längst ner där du klistrat in koden för flikar så står det en kod som ser ut såhär:



padding: 10px 29px; /padding inside each tab/



Där det står 10px ändrar du höjden på flikarna och där det står 29px ändrar du bredden ;) Fast det är inte säkert att det står 10 och 29 på dina för att jag har ändrat mina, men resten av koden ser exakt ut sådär! Hoppas du förstår hur jag menar:) Kram!

2009-04-06 @ 11:58:29
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0