Sommar väder eller vad?

Hej igen!
Har kommit hem nu. Har ju varit på stan med Mathilda hela
dagen. För en gångs skull så hittade jag inte ett piss.
Det tyckte jag var väldigt konstigt. Jag som hittar saker jämt
när jag är på stan , men inte denna gång. haha
Efter stan hängde jag med henne hem en stund. Vi satte oss
ute på hennes tomt och njöt med godis i solen! Underbart :D <3
Senare åkte jag hem och hängde då med ut till dylta för att
hämta lite saker. Nu sitter jag här på balkongen med datorn
och väntar på att pappa ska duscha klart för sedan ska vi åka
ut till A-Bs pappa grilla! Gott Gott :D
Kanska bloggar mer ikväll vi får se.
Måste bara tillägga om att det har varit en helt underbar dag
idag, snacka om sommar väder. Det är det som gör en så glad.
Hoppas alla får en fin, vacker och rolig kväll. Njut förfan... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0