I'm a shopaholic!

Gud vad det snöar, det slutar verkligen inte att snöa. För mig gör
det absolut ingenting men jag är mest bara chockad. Det var länge
sedan vi hade så mycket snö. Nog med det, har varit på stan idag
med g-mormor. Vi skulle välja ut ett guldarmband som jag sedan
ska få när jag fyller år i januari. Vi käkade även på L'espresso.
Fick även ett Thomas Sabo armband av henne + en berlock som
jag valde. Så himla fina är dom, så nu har jag äntligen en jag också.

Efter vi skildes åt så gick jag lite på egenhand och tittade runt lite,
slutade med att jag kom hem med fyra böcker, en ögonskuggspalett
och ett sjukt fint halsband!

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten.


mitt nya Thomas Sabo armband med en latinsko som jag valde till,
tyckte det symboliserade mig! :D


Böckerna, sminket och halsbandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0