Frisk luft.

God eftermiddag på er ska man väl kanske säga.
Bloggen har damp som vanligt och min dator är jätte seg
så jag kan inte lägga in några bilder från i fredags för att alla
bilder är på min dator och jag nu fr använda Mattias dator :(
Ska försöka fixa det och sen får vi se hur det blir.
Jag kan garantera er att dom kommer upp iallafall. :D
Idag har man varit ute på en långpromenad med nemo.
Skönt var det , fast ganska kallt. Eftersom att jag är väldigt dålig
på att röra på mig så kändes detta bra!
Nu har jag tvingat mig själv till att FÖRSÖKA börja städa mitt rum lite.
men innan jag sätter igång med det ska jag sätta på en kopp te
och fika!


P.S glöm inte att följa min blogg på Bloglovin! <----------------------



fika

Hojta till om någon vill hitta på någe! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0