22 januari - den bästa dagen så klart!

hejsanhoppsan!

idag är det den 22-januari och man fyller 15 år!
så himla gött att bli 15 . hahha :D man blev "väckt"  kl 6
imorrse och då fick man presenter :) sen när man kom till
skolan hade min KÄRA VÄNNER! satt upp massa bilder på mig
över HELA SKOLAN! heheheh så glad man kände sig då ! :D
Men dom revs ner lika fort som dom kom upp kan man säga , men
det var faktiskt inte jag ska rev ner dom . haha :S
men så sjöng dom ju förstårs också hihi , både imatsalen och
på musiken , då visade även Lisa band från i 1:an då jag
framförde titanic på småstjärnorna , haha det va den gången jag vann!
Snacka om att det va lite skämmigt att titta på! hahaha snacka om
att man fick sig ett rejält gått skratt. hahahah :D
Sen åkte man och köpte tårta och fixade iordning massa hemma och
sedan var det inte så långt kvar innan gästerna kom.
fick också då massa paket. som t.ex
- Presentkort på Guldfynd
- Presentkort på H&M
- Ett halsband
- En film med massa klipp från när jag sjunger och när jag va liten! ;)
- Pengar
- Ett armband av Anton som han gjort själv!
- Massa blommor

Det har iallafall varit en JÄTTE BRA födelsedag och nu är man ensam 15 i 3 dagar
sen kommer lilla smööööri och blir 15 mitt i alltihopa. hahha :D <3
nu ska jag iallfall gå och lägga mig och kolla igenom läxan.

hoppas ni andra har haft en bra dag, det har jag haft iallafall. :D <333

Hasta Mañana

hsdhhdhd



Detta är presnterna jag fick på morgonen.
svea väska
Här är Svea-väskan jag fick , fast ska byta den till en annan färg.


troser
Man fick också skeeeta sköna underkläder..


neccesär
En stor och bra neccesär. (är större egentligen) den ser kanske lite för
rosa ut eftersom att jag hatar rosa men det är blixten som gjorde den
ljusare :s


Wesc tjocktröja
Denna tjocktröja fick man också, plus en röd WESC t-shirt också
men det vart inget kort på den.


t-shirt
Och denna gråa t-shirt . fick även en mascara med!

Kommentarer
Postat av: mathilda

väskan var ju skitsnygg vafan! :D

2009-01-23 @ 10:45:06
URL: http://maathildaeriksson.blogg.se/
Postat av: astrid

haha vi var ju bäst i skolan :D lalala!

2009-01-29 @ 12:27:39
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0