Röd manikyr

Hejsan!

Jag förstår inte hur denna dagen har gått så fort.

Var ute i holmen idag och skulle flytta pappas grövmaskin.

Men det hade kommit så mkt vatten så vi bestämde oss
för att fiska lite också! ;)
När jag kom hem var det bara att sätta igång att
plocka iordning, packa och förbereda massor av saker
tills imorgon då jag åker en vecka till västkusten med Evelin.
Kommer uppdateringar när jag kommer hem .
Hann även med att göra om min franska manikyr fast denna
gången lite mer vågat. det blev röda toppar! :D

P.S Hade även lust att ändra om lite på bloggen. ;)


Kommentarer
Postat av: mathilda eriksson

du de där var faktiskt snyggt! :D

2009-07-13 @ 11:23:34
URL: http://mathildaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0