Västkusten dag 7

Ja denna dagen gick fort ska jag säga. Vi skulle ju lämna
campingen senat klockan 12 så vi gjorde bara klart allting och
sedan åkte vi hemmåt. Vi skulle stanna på Torps Köpcentrum
på vägen hem, evelin skulle köpa ett par skor. Det blev lite
längre än väntat. Köpte jätte fint Mitt och Ditt skålar.
Köpte även en sten där det stod Min mamma är bäst!
som jag då gav till min mamma.
Stannade på en parkering efter halva vägen och lagade
mat.
kom hem sedan vid 17.00 ungefär. Snacka om att man var trött!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min underbara dotter :) Älskar dig!

2009-07-22 @ 21:17:12
Postat av: Fredrik

"Min bästa farbror" sten var alltså slut!? :)

2009-07-24 @ 06:07:02
Postat av: Amanda

SV fredrik: Aa jo jag letade efter en sån det första jag gjorde men det fanns ingen!

Då var jag tvungen att ta en annan! hahaaha

2009-07-25 @ 10:56:48
URL: http://wwwamandaohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0