nörda-the sims 3-dag

Hejsan!
Måndag idag och det är det första måndagen på sommarlovet.
Visst jag kan hålla med om att man kan tro att det är Oktober och
inte Juni. Sommaren kan väl komma nu!!
Hörde iallafall att det skulle bli lika dåligt väder på midsommar som
det alltid har varit. Jag fattar inte varför det blir så. Det känns som om
det liksom är menat att det ska vara dåligt väder på midsommar.
Aja strunt samma.
Idag har jag iallafall haft en sådan där nörda-thesims3-dag!
Annars har jag inte gjort så mkt, Har hunnit med att städat, lagat mat,
diskat och lite sånna småsaker.
Nej nu ska jag återgå till mitt nördande av The sims 3!

Kommentarer
Postat av: astrid

äre kuuul?! :D

2009-06-16 @ 22:32:12
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0