Sommmmmmar.

Hej!

Gud vad varmt det har varit idag! jag bara känner att även fast jag
duschat en skön iskall dusch så kokar min kropp!
Ska bli dåligt väder imorgon har mna hört men det får vi se hur det
blir med den saken. Jag vill verkligen inte det!!!! Nu när skolavslutningen
börjar närma sig så vill man ha fint väder.
Efter skolan idag så tog jag mina matteböcker, lite godis och en filt och
satte mig i parken och pluggade. Va väldigt väldigt varmt även fast jag
satt i bikini. Ska faktiskt plugga lite svenska nu också så jag har lite gjort.

Har föresten startat en ny kategori - New Moon - ni kanske tycker att det
är lite för mycket kanske men jag tycker det är så roligt att uppdatera nya
saker som har med New Moon och skådespelarna att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0