BrokeBack Mountain.

Kan någon svara mig på varför det är så trist och grått ute, jag fattar inte
hur det från en solig och jätte varm dag kan förvandlas till en regnig och
grå dag bara så där. Det funkar lixom inte. Hoppas bara det är fint väder
på skolavslutningen.
Skolan har iallafall varit så där. Övade Sommarsamban med F-2 idag.
Så klantig som jag är så tappade jag mitt instrument så den gick sönder
:( Men som tur var så gick den och laga!
Matte provet fick faktiskt fantastiskt bra!! :D
Hade ingen a-pass idag så vi kollade på film, vi fortsatte kolla på
BrokeBack Mountain, den är verkligen så himla bra.
Nej nu ska jag plugga dit lilla sista på svenskan och sedan ska jag käka.
Kommer också en uppdatering och lite bilder om twilight också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0