Svar på era frågor - Del 1 !

Hur kommer det sig att du började blogga?
Jag blev inspirerad av andra bloggar och då kände jag mest att
då kunde jag också ha en blogg.


Besökar rekord?
Mitt besöksrekord är 701 unika besökare


Vilka bloggar läser du?
Jag läser helst Blondinbellas, Tyras, Angelica Blicks och Hanna Westmans.


Hur gammal är du?

Jag är 16 år gammal och ska börja första året på gymnasiet


Vad gör du på fritiden?
Jag sjunger. Både i kör och så tar jag sololektioner.


Vart shoppar du helst?
Jag shoppar helst på Monki, H&M, Gina Tricot & Second Hand


Vad är det bästa med att blogg och vad är det sämsta med det?
Det bästa är att kunna dela med sig av allt man vill dela och att kunna insperara folk.
Att det är uppskattat det man gör helt enkelt! Det sämsta måste vara ångesten
att man måste uppdatera när man egentligen inte kan! :S


Är du oskuld?
Denna fråga vill jag inte svara på


Har du pojkvän? Visa bild isånna fall :D
Ja jag har en pojkvän. Jag har tyvärr ingen bild på honom just nu..


Om du har pojkvän hur länge har ni varit tsm och vad heter han?
Vi har nyligen blivit tillsammans så vi firar strax 3 veckor så det är precis nytt! Han heter Niklas


Hur mkt väger du ?
Jag väger runt 55 kilo


Vad vill du bli när du blir stor? Eller äldre
Haha, Jag vet faktiskt inte. Jag älskar musik och skulle göra allt för att kunna leva på det, men annars har
jag alltid velat bli Barnmorska! :)


Har du några syskon?
Ja jag har en lillebror som heter Emil och blir 13 år


Jag har fått för mig att du är ett stort fan av Stefan och Krister men även Svensson Svensson. Stämmer det?
Om du gör det , kan inte du skriva ett inlägg om det?

haha, Ja det gör det. Både Svensson, Svensson och Stefan & Krister har alltid funnits runt mig. Jag är som galen.
Ja det kan jag absolut göra!! :D


Vilken musik spelar du just nu?
Just nu spelar jag sönder mina högtalare med Bobby Long och Mumford & Sons! (Y)


Vad för kamera använder du?
Jag använder mig av min mobilkamera annars så blir det att jag använder min Nikon Coolpix.
Funderar på om jag ska köpa en ny. Lutar åt en Canon G11 Powershoot! :D

Kommentarer
Postat av: anna

ush :(

jag vill inte börja skolan, men man måste ju :/

2010-08-10 @ 20:10:37
URL: http://bieberfever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0