då ska det finnas tid att falla fritt

God morgon allihopa!
nu har jag försökt att vakna till lite genom att ha tagit en dusch.
Jag har fått lite ont i halsen idag så jag hoppas inte att det förvärras!
Ska göra mig en stor kopp thé till frukosten så att halsen mjukas
upp ialla fall.
Senare så kommer Fredrik eller Nina och hämtar mig för jag ska vara
barnvakt åt mig kusin Anton idag. Jag ska även sova där så jag kommer
hem imorgon. 

Fortsätt komma med tips om låtar som jag ska spela och sjunga på
lördag. Jag uppskattar verkligen alla tips. Många har frågat om det är
okej att maila mig då mitt kommentarsfält ibland inte vill, och det går
självklart bra. Jag ska försöka svara så gott jag kan men ibland så dröjer
det lite med tanke på att jag inte alltid har tid att svara.
maila mig på [email protected]

Nu ska jag ta och göra mig iordning och käka lite frukost, blir hämtad om
ca 1 timma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0