If only you can see the way you shine

Hej allihopa!
Hoppas ni har det bra, jag har det bra just nu men rätt segt så här
första dagen.. Gick upp klockan 8 imorrse och klockan 9 gick bilen
mot Ystad. Efter att bara ha haft en kaffepaus så var vi i Ystad runt
4! Rätt så segt att sitta i bilen i 6-7 timmar men genom att jag lyssnade
på min ljudbok, tittade på film (lånat min kusins bärbara lilla dvd) och
sovit lite då och då så klarade jag mig ganska bra!
Det har varit mulet här nere ända sedan vi kom ner och det har blåst
riktigt riktigt mycket.
Imorgon får vi se vad som händer, inget planerat än ialla fall. Det kommer
vi säkert bestämma när vi vet lite mer med väder eftersom att det är
rätt så avgörande!

God natt med er!! :D

Kommentarer
Postat av: astrid

sv: JAAA, helt galet, jag brukar inte ens gråta ju... helt galet!

oh, äru i ystad nu? hoppas du får det fint! :)

2010-07-25 @ 12:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0