FACES PAST AND IM HOME BOUND

Hej!
Gud vilken vecka!
Har haft musikvecka denna vecka så jag har haft fullt upp. I onsdags hade vi kör konsert
och i går hade vi sång konsert.
Ville egentligen lägga upp min låt som jag sjöng tillsammans med Ellen i min klass men
den ligger bara på facebook så det går inte att få in den här.. Jätte tråkigt!

Jag sa förra veckan att jag skulle återkomma med en sak. Jo denna sak var att
JAG SKA VARA MED I ÅRETS UPPLAGA AV ÖREBRO LUCIA!!!

det är så sjukt så jag kan knappt tro det själv. Är såååå glad!

Nu ska jag fortsätta spela piano och sedan ska jag kolla klart på idol.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

trodde ju att du skulle komma med :D

2010-11-23 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0