FARMOR KUNDE DANSA MEN MORMOR KUNDE INTE

Hej!
Onsdag idag och det betyder att det är bara 2 skoldagar kvar...
Denna vecka är verkligen så himla rolig eftersom vi inte har vanliga lektioner!
Skolan höll på till 14.30 och sedan åkte jag hem, Evelin kom senare för lite
snack och en kopp kaffe.
17.40 hade jag sång och vi övade på Kristna från Duvemåla sången "Du måste finnas"
riktigt roligt att äntligen kunna ta i och visa vad man går för! ;)

Ikväll ska jag titta på idol.. Apropå det så håll koll och titta på idol auditionen när
dom är i Karlstad får då kanske ni kan få en skymt av mig! :D men bara kanske...

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-10 @ 10:07:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0