I LOVE MY COUNTRY, DO YOU?





Sitter ner och ska börja plugga nu, fick hoppa över kören för att jag måste verkligen plugga då
jag har prov på onsdag och test på torsdag.
Provet jag övar på har med politik att göra och hur sverige styrs. Då tänkte jag på hur samhället ser
ut nu och hur det gick på valet igår. Vad tycker ni om Sverige egentligen och om hur Alliansen har styrt
Sverige och dom kommer nog kanske forfarande att göra det. (hoppas)
Men nu vill jag veta vad ni tycker,

Tycker ni om hur Sverige styrs eller är ni hellre på den Röd-Gröna sidan?
Berätta!! :D

Kommentarer
Postat av: -

hej jag läste någonstans att du har cirka 600 läsare om dan, eller nått sånt.. och om de är sant, borde du inte få mer kommentarer då? asså din blogg är jättebra och så, men du får ju inte sådär jättemycket kommentarer, vilket är rätt konstigt om man har 600-700 läsare per dag .. ?

2010-09-21 @ 22:02:39
Postat av: Anonym

dags att uppdatera lite mer?

2010-09-25 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0