Onsdag - sovmorgon

Onsdag idag! jag har inte tid att skriva nu mera. dagarna går så fort så jag hänger inte med!
Aja , har sovmorgon till 11.25 idag, så jääävla skönt asså! Det är alltid skönt att sova lite
längre. har bara slöjd, svenska och idrott sen slutar man!!!! :)
Det är så mkt prov och skit nu för tiden i skolan. det kommer att ta dö på mig. :(
Usch , det är absolut inte kul!  Skriver mera om dagen och sådant ikväll.
Måste sticka till bussen nu! 
Hasta luego!

/ Amanda


sbajhjbf
Saknar grekland. vill tillbaka nuuuuuuu! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill oxå tillbaka nu när jag ser bilden :) Vi får ta en tur nästa sommar igen! Kramis

2008-11-19 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0