Papaya Coconut! :D

Tisdag och denna dag är en Yvonne fri dag! JIPPIE, jag fattar inte hur man
kan hata en människa så mkt. haha :) därför älskar man Tisdagar.
Det gick bäääst på musiken idag för mig och Evelin. Vi har bääästa låtarna och det
går hur bra som helst , både med kompet och sången, eller det är ju bara jag som
är själva kompet! hahaha :) Efter skolan åkte man hem och packade saker från mamma
som jag skulle ha med mig hem till pappa. Sen när man kommit till pappa så käka man
och sen hopp in i duschen. Vid sju drog man till bästa <3 och kollade på tv och drack te! :D <3
Såklart så kollade man på desperate Housewives , det får man absolut inte missa!
Imorgon har vi sovmorgon och det ska bli HUUUURR SKÖÖÖÖNT som helst.
Därför ska jag snarka hos EvelinlillapillabörockesmöriBülow! :D <33333333333
Nu ska man göra sig i ordining och kolla på film.

Hare bäst, FLODHÄST! ;)

/ Amanda



jag och lilla          ♥          Lilla och jag         ♥         majhskdhf



Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe ja visst är den bra! Ja det tycker jag verkligen att vi ska, säg någon dag bara :)<3

2008-11-17 @ 21:45:07
URL: http://theresestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0