klockan är 18.50 och jag har ett surt liv. Känner mig så
jävla kränkt. jag hatar alla jävlar! önskar att jag kunde
känna mig som en av er. ni kommer aldrig att fatta heller
så det är ingen idé att man ens förklarar.  om ni ändå
kunde låtsas att ja fanns där så skulle jag i alla fall bli
glad. jag kan lova att ni som läser detta inte fattar att
det kanske är ni! men ta och tänk på det. jag hatar
att jämt vara utanför , jag vet att jag inte är som andra
och har min egen åsikt och jag står för det! tänker
inte vara en sån människa som alla vill att jag ska vara.
men ibland måste jag för att göra mig hörd. önskade
att jag inte behövde det! :( är så jävla less på det.
ni kommer säkert att tycka " men gud orka sitta
skriva ner att ens liv är surt" ni får tycka vad fan ni
vill , det ända jag vill förmedla är att jag mår
dåligt av detta och kämpar genom dagarna så
gott det går. kommer alltid till skolan med ett leénde
på läpparna , men det försvinner frammåt dagens slut...... =/

/  amanda </3



Kommentarer
Postat av: går i din skola..

Usch! Det verkar jobbigt. Men prata med hon/han/de att du känner dig lite utanför ibland. Det är inte skämmigt och om dom inte förstår och skiter i det så är dom inte riktiga vänner..



Hoppas allt löser sig<3

2008-09-18 @ 19:27:14
Postat av: Tina

du säger aldrig nått om det, men man har väl sett det på dej. synd att inte du och jag brukar prata om så mycket sånt.

2008-12-08 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0