Nord ea ;)

vaknade kl 7 hos evelin skruttan. vi skulle gå upp
och fixa oss och massa innan vi skulle åka till Haga.
Kom till haga kl kvart i nio , då kom vi på att renommé
inte öppnade försen kl 9 så vi fick sitta och vänta tills det
öppnade, dom skulle ju vara på pricken med tiden också.
i alla fall , när dom öppnade kunde vi hämta bordet som
vi skulle ha. Sen kom Vicco och Kerstin när vi hållde på
och lägga upp bröden. när allt det var klart började jag och
evelin sälja för fulla muggar. Vicco och kerstin stack efter
uppackningen var klar eftersom att det var mitt och Evelins
pass att stå. Vi hade massor av gó saker med oss men innan
klockan slagit 12 så hade vi hunnit sålt alltihop. men eftersom
att Gustav Karlsson är en ängel så kom han med en hel korg
nybakta bullar och flera nybakta sockerkakor! gustav räddade
resten av vår dag. När gustav kom så kom även vicco tebax.
då var klockan 12 och Evelins och mitt pass slutade där så
vi lämnade över till Gustav och vicco . Dom stod typ bara där i en
och en halv timma och sen var allt slut sålt! :D As bra affärer gjorde
vi alla fyra idag!! (:  Evelin och jag tog bussen hem till henne, jag
packade alla mina saker sen åkte jag hem , typ käkade satt vid
datorn och sånna saker. Senare så bestämde vi att jag,
mamma och mattias skulle gå på bio. Det var Mamma Mia!
Den var bra fast jag trodde den skulle vara bättre, aja iallafall
käkade på BK efter det och sen åkte bilen hemmåt.
Nu ska jag väll ta och gå och lägga mig , är så himla trött.
har gått upp kl 6 hela veckan + att jag gick upp kl 7 på en lördag.
Jag joobbade ju förra helgen oxså så nu förtjänar jag en riktigt
rejäl sovmorgon!  God natt med er. (:


/ Amanda

Kommentarer
Postat av: frida

Stackare det låter som att du förtjänar en "riktig" sov morgon. Fan va nice det gick för er att sälja!!!!!! Kram<3

2008-09-21 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0